Tilaus- ja toimitusehdot

Osuuskunta Lilith lilith@lilith.fi

Voimassa 4.2.2019 alkaen

Verkkokauppa

Osuuskunta Lilith (1083883-5) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visman verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma tai Paybyway Oy. Visma välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Vismasta: https://visma.fi/vismapay/maksupalvelu. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet Käytössäsi ovat kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Mobiililompakot Mobiililompakoista on käytössä Masterpass, Pivo ja Siirto.

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard) Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Visma tai Paybyway Oy näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:

Visma PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: helpdesk@vismapay.com Puhelin: 09 3154 2037, arkisin 8-16 Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Postitettavien tuotteiden toimituskulut näkyvät ostoskorissa ennen maksutapahtumaa. Ladattavilla tuotteilla ja verkkokursseilla ei ole toimitusmaksua.

Toimitusaika

Tilaus lähetetään viikon sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on oikeus palauttaa tai vaihtaa Arojewellery -verkkokaupasta ostettu tuote 14 vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Otathan yhteyttä Arojewelleryn kotisivujen kautta ennen vaihtoa tai palautusta. Palautus tehdään omalla kustannuksella. Mikäli saamasi tuote on viallinen tai vahingoittunut lähetyksessä, ilmoita asiasta Arojewelleryn asiakaspalveluun. Arojewellery -verkkokauppa pyrkii ensisijaisesti korvaamaan viallisen tuotteen uudella. Jos se ei kuitenkaan ole mahdollista, tilaajalle hyvitetään hänen maksamansa summa. Hyvitys tehdään sen jälkeen, kun tuote on palautunut ja vika on todennettu. Mikäli haluat tehdä vaihdon tai palautuksen, toimi seuraavasti:
  1. Ota yhteyttä Arojewelleryn kotisivujen yhteystietolomakkeen kautta. Käsittelyn nopeuttamiseksi otsikoi viestisi Tuotepalautus / [tilauksen numero] tai Tuotevaihto / [tilauksen numero].
  2. Pakkaa tuote alkuperäiseen pakkaukseen kaikkien sen mukana toimitettujen osien kanssa. Tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin saapuessasi sinulle.  Pakkaa lähetys huolellisesti. Kirjoita paketin päälle palautuksen vastaanottajan tiedot:Arojewellery Pengerkatu 22 00500 Helsinki
  3. Voit palauttaa lähetyksen kirjepostina, mikäli se on riittävän pienikokoinen, eli käytännössä jos se tuli sinulle kirjeenä. Muussa tapauksessa suorita palautus pakettina.
Hyvitys palautetusta tuotteesta Tuotehyvitys tehdään välittömästi sen jälkeen kun palautettu tuote on saapunut Arojewellerylle ja sen kunto on tarkistettu, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen palautumisesta. Arojewellery -verkkokauppa pidättää oikeuden periä tuotepalautuksesta verkkokaupalle aiheutuneet kustannukset, jos palautus on tehty näiden ehtojen vastaisesti.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

Suomalainen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi. Eurooppalaisella kuluttajalla on lisäksi oikeus ODR-foorumin kautta viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.